SEVEN MONTHS OF SUMMER LIES AHEAD!

Hej alla glada :D 

200e inlägget är det här på bloggen, och med det kommer lite förändringar...
För det första lämnar jag Sverige igen! Denna gång är jag bara borta tre månader och den tiden ska spenderas i VÄRMEN! :D Nya Zeeland, Australien, Bali, Singapore och Thailand är de länder jag och min reskompis Karin ska hinna med, ska bli såå gött och jag är såå taggad! :)

Jag ska även lämna blogg.se ett tag, har ju inte vart ngn vidare uppdatering här, och nu vill Karin och jag filosofera ihop inlägg tsm när vi är ute och reser, så följ oss på den osynliga länken här nedanför:

WWW.THEAWESOMETRIP.WORDPRESS.COM
theawesometrip.wordpress.com

Imorn bär det av, och då har jag sju månader av sommar framför mig :D Tre månader söder om ekvatorn och sedan fyra månader i mitt underara Sverige, KAN NI FATTA HUR LYCKLIG JAG ÄR! :D

HA DET KANONERS, häng med på våra galna äventyr på rese-bloggen! :D


Kommentarer
Postat av: HW

jag kommer sakna dig och er härhemma i svedala rike, men jag ska försöka hålla stämningarna ändå och så ses vi till min födelsedag

NJUUUUT <3

big love

2012-01-28 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0