Hello 2012!

Visst brukar det vara stressigt här på hagdahls kök när jag jobbar, men denna lördag kan jag inte säga att skylten här nedan som vi har upphängd i disken talar sanning. Det har nämligen varit väldigt några gäster idag. Har typ haft tolv lunch, så om ni inte har ngt för er denna lördag, kom till hagdahls o käka ;) good herrgårsstek bjuder vi på idag, mumma!

Denna första vecka på det nya året har varit ganska chill för min del. Jobbat lite, tränat en del och även hunnit träffa massa vänner :) Karin och jag har haft ännu mer reseplanering, fisen och jag sågs (äntligen) och såg benjamin button-filmen (äntligen), har haft en myskväll med evelina, busat i simhallen med Carro, Lollo och lina och även grattat morfar som fyllt stora 85. Ska snart hälsa på Sandra och hennes nya kattunge och ikv är det Eva&Adam-maraton som gäller med rex och Bredberg. Imorn kör jag jobb igen, så om ni inte kommer hit och äter idag, kom då istället ;)

Firade ju nyår i berg vilket blev en härlig kväll, så ett inlägg på det med massa bilder från min g12a kommer snart, min älskade USA-kamera har äntligen kommit till mig igen :D

Ha en skön helg alla glada!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0