way too lazy for my taste

Har aldrig haft en sån här lat och oproduktiv vecka som jag haft denna vecka! Fy skäms på mig, på riktigt! Inte fått något gjort alls utan bara degat, sovit, degat, sovit, not very caroline-like. Men nu har det iaf varit så, får ta nya tag nästa år, vilket är om EN DAG, då blir det andra bullar ;)
Idag hade jag en mysig eftermiddag med evelina på stan iaf och efter kvällsgympasset (enda gången jag rört på mig i veckan typ) så var det dags för fredagsmys med mammi och pappi med så god mat! :P
Hade ÖGG-kväll i Nkpg i onsdags, vilket var så kul att träffa gänget igen :) sen blev ÖGG-kvällen till ÖGG-natt för oss som stannade kvar och dansade loss på Hugo innan vi slaggade i gympahallen. Bilderna finns här nedanför :)

Sen tänkte jag lägga upp något som jag alltid tänkt göra, men aldrig haft tid :P men med tanke på min lata vecka så tog jag lite av min dyrbara tid idag till att svara på frågor om 2011! Det har varit ett mycket annorlunda år, eftersom jag bott i San Francisco största delen av året :) Svaren skulle säkert vara annorlunda om jag svarat på dessa frågor när jag var kvar i USA, men det är så mycket som försvinner från mitt huvud så jag kommer inte ihåg allt :P Men här kommer det iaf:
                                                               THE YEAR OF CAROLINE

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
   
Hoppade fallskärm (häftigaste jag gjort i mitt liv!), upplevt ett helt år i USA och sprungit San Francisco Half Marathon
Höll du några av dina nyårslöften?
    Hade som vanligt att träna varje dagar och äta nyttigt, så så klart jag inte höll det ;) men vi gör ett nytt försök 2012!
Vilka länder besökte du?: 
    Bodde de första tio månaderna i USA och de två sista i Sverige, sen var jag i Kanada några dagar i somras med :) 
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
    massa svensk sommar, stor midsommarfest och varma minnen från landet! och så vill jag skratta ÄNNU mer :)
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 
   
Den 27e maj när min familj kom och hälsade på mig i San Francisco då jag inte kramat om dem på åtta månader! Även 25e augusti när jag får sms av Lina att våra flygbiljetter hem till sverige är bokade, så såklart var ju den 28e oktober ganska minnesvärd med, då jag satte min fot på svensk mark igen och fick träffa alla mina  nära och kära ♥
Vad var din största framgång 2011?
    Att jag klarade av hela mitt aupair-år i USA och fått uppleva så mycket av landet i väst.
Största misstaget?
    Mmm, finns några stycken, men de vill jag inte nämna här.. :P de flesta andra misstag har jag gjort pga av min klantighet, bla tagit sönder saker, tappat bort saker som tex tandställningar och kameror.. suck! ;P
Har du varit sjuk eller skadat dig?
    
Några förkylningar och sträcknigar, men inget allvarligt :)
Bästa köpet?
     
Vad spenderade du mest pengar på?
     Resor! Alla trips i USA, och allra mest på sista resemånaden på östkusten med svenskarna mina! Sen är ju en ny resa till våren betalad också, det sved i plånboken, men gött ska de bli!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
     alla fantastiska människor och alla otroliga upplevelser och resor!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
      Cause tonight I'm LOVING you - Enrique Iglesias : Linas och mina galna bilfärder i Orinda med dunka dunka
      Party Rock is in the house tonight - LMFAO : partykvällarna i Cali
      So FORGET you - jag och mina värdbarn som sjöng oss hesa till denna låt ♥
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
      gah, I dont know, men jag blir nog gladare för varje år som går :P plus att mestadelen av året was an easy american life :P dock ledsamt har det varit med för jag saknade mina vänner i sverige.
Vad önskar du att du gjort mer?
     höhö, kommit ihåg mer, och tränat!
Vad önskar du att du gjort mindre?
     tänkt.
Hur tillbringade du julen?
     med min underbara familj o släkt på hederligt svenskt traditionellt vis :)
Blev du kär i år?
     lite småförälskad många gånger om ;)
Favoritprogram på TV?
     How I met your mother!! 
Bästa boken du läste i år?
     Hypnotisören av Lars Kepler
Största musikaliska upptäckten?
     Train och Maroon 5 tror jag, plus alla grymma musikaler jag sett och varit på, keep them coming ;)
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
     Mina tvillingar på besök :) plus cliff-house-middagen med CLCL-gänget
Något du önskade dig men inte fick?
     önskade mig inte så mycket detta år faktiskt
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
     Vaknade av vacker ja må hon leva-sång, spelade paint ball (tufft var det, tufft, hehe), åt finmiddag och avslutade med choklad/hallon-tårta. Inte en vanlig caroline-födelsedag med familjen vill jag säga, men den var kanon med mina vänner i USA iaf :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Det är det säkert, men kan inte komma på något, så jag är helnöjd!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
   
Höga jeans var ngt jag började med. Men mestadels var jag en cali-girl: Jeans-shorts, linne och converse. Gick konstant klädd så i USA, i dimma, sol och regn :P
Vad fick dig att må bra?
   Alla som kom och hälsade på mig i USA, min amerikanska familj som var så toppen, alla resor och upplevelser och alla mina vänner och familj.
Vilken kändis var du mest sugen på?
   ääh, behöver jag ens svara på det? min blivande man såklart! plus att footloose-killen fick mig på fall med ;) och maroon five-sångaren. Twilight-grabbarna med ja! och Hugh Jackman när jag mötte honom. Jag borde tillhöra kändis-eliten så de har en chans att bli sugna på mig med ;P
Vem saknar du?
   det är många, alla som inte längre finns hos mig ♥
De nya människorna du träffade?
  
oj, har träffat fler än jag någonsin träffat detta år och så många underbara människor! men de nya jag lärt känna mest under året är nog Lamia, min franska bästis som jag fann i San Francisco och tillbringade förra nyårsaftonen med och de följande tio usa-månaderna :) Fröken Callenås med så klart, som jag tycker det är helt sjukt att en så grym brud varit så nära mig i Lkpg i flera år men att det är i USA vi blir kompisar (and can't wait for our paradise-trip!) Sofia-bruden som jag hade så sjukt kul med sista månaden i San Francisco. Min värdfamilj i USA som jag kom närmre och närmre för var dag 2011. Träffade så mycket nytt folk i Cali HELA TIDEN som jag hade såå kul med, så kan inte nämna alla fantastiska :P

                                                                   Det var 2011 det!
Tack alla fantastiska och underbara vänner som jag delat detta år med, you make my day!

                                                                        and get ready for 2012, cause that's gonna be AWESOME!

   LOVE
     Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0