THE 24TH, CHRISTMAS EVE!

DOPPAREDAN!
julafton är äntligen här, eller nu har den rättare sagt varit här, för klockan är efter midnatt :p

Julmat o godis i mängder har jag och min kära familj som firat med oss här i hjulsbro tryckt i oss. Tv-måstena Kalles jul och Svensson Svensson har såklart setts. Julklappsleken slog rekord i antal deltagare och lämnade detta år inga sura miner efter sig. Klapparna under granen delades ut så alla blev nöjda o glada medan vi njöt av den tända granen :) precis så som julafton ska firas enligt Caroline Sundh!

Tack för en toppenjulafton! Så gött att få fira med mina nära o kära igen, föredrar det svenska traditionella julfirandet framför den amerikanska ;) Älskar julen och älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0