error error error

De mysiga jul-dagarna har nu passerat och det har varit fullt upp med att träffa folk och mysa till det! I söndags var det dags för juldagsbio, så de fyra Sundharna + sebbe begav sig till filmstaden för att se den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor, dvs The girl with the dragon tattoo. Den var faktiskt bra, men den slår inte den svenska. På kvällen var det dags för juldagsparty och kvällen började först hos systrarna Jansson med Elin, Sofia och Kriss där vi dansade, spelade svarte petter, drack lite gott och hade mycket trevligt :) På vägen in mot stan senare stannade vi en kortis hos Elins jobbarkompis och fick med oss ett gäng därifrån när vi sedan gick mot ågatan. På Platens befann vi oss sedan på juldagsnatten, och det var riktigt skoj och träffa folk man inte sett på år o dar, men det var alldeles för proppat på dansgolvet och på hela stället, way too much! Men trots det var kvällen lyckad :) På annandagen vaknade jag upp bredvid Elin och stannade ett tag hos "tvillingarna Jansson" och kollade lilla huset på prärien till frukosten innan det bar av hemåt ;) I Hjulsbro lagades det då lutfisk och senare hade vi den traditionella lutfisk-släktmiddagen, mycket speciell fisk faktiskt :P Efter det var det julmys hemma hos Rexanders med gamla goa gänget då vi körde julklappsleken, vilket var extremt hetsigt ;P jag vann iaf det jag mest ville ha, så inga ledsna miner för min del iaf, hoppas dock herr carlfjord överlever utan denna grymma väckarklocka jag kamma hem :P Idag sov jag alldeles för länge, men jag och Karin hann iaf göra det vi planerat att göra - boka alla flyg till the trip! fast det tog en jäkla lång tid, kändes som att det stod ERROR på dataskärmen hela tiden när vi försökte boka, men till slut gick det :) kan inte fatta att det är en månad kvar nu nästan, en månad! awesome!! :) På kvällen tog jag Bettan ut till Ljungsbro och grattade Anna som fyllde stora 20 idag. Kul och träffa Bulan, och Maria, som jag inte sett på femton månader typ :P men det ska bli ännu mer gympa-bruds-möten i veckan :) Hanna och Tess var också där och Lunkan bjöd på en underbart god middag :) SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0