December TWENTY-FIRST

Dan före dan före dan före dopparedan!

Sista jobbdagen 2011 är över för Caroline, nu ska jag infinna mig i julefriden för jag har gått på jullov :)
Skulle därför hem o klä granen med familjen men Karin ville så gärna ta sprutorna till våran resa så gjorde först det efter hagdahls innan jag åkte hem. Karin fick sin spruta direkt men för mig tog det tag. Dock var jag kolugn när jag till slut fick rätt spruta ;) kolugn!
När det var dags att julpynta o klä granen hemma sen så blev det bara jag o mamsen. Pappa var för trött och min lillasyster har gått o blivit en liten grinch visade detcsig. Men mammi o jag hade julmys iaf, med glögg, jöbacks julskiva o vår kungsgran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0