December FIFTEENTH

Förmiddagen spenderades på gymmet, var nära på att försova mig o missa passen dock, eftersom jag inte vaknar av väckarklockan på mobilen ( en grej på iphonens minus-sida ). Men mamma fick upp mig till slut så fick några härliga timmar på gymmet. Sen luncha jag med mamma på ghingis ( efterlängtad buffé och avbrott från julborden :p ) och efter det var det meningen att jag och Evelina skulle köpa alla julklappar, men så blev det inte... Fick en grej avprickad på julklappslistan, för sen kände vi för att spendera resten av tiden med tjejsnack på espresso house ;) Mysmys <3
en sak som hände på våran ( korta ) shoppingrunda ja! Vi träffa våran lågstadielärare maj! Världen bästa lärare genom tiderna :)

På kvällen blev det jobb, och då slapp jag julmaten med, det var nämligen buffé, mums! Så kom sång-gruppen män och sjöng för gästerna också, bland annat kolmårdstroll (som är min favorit!! ;) ) bilden jag tog på dem blev dock upp o ner av ngn konstig anledning ;p kul kväll på jobbet har det vart iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0